Czy budowa hotelu ze SPA w mieście to dobry pomysł?

Czy budowa hotelu ze SPA w mieście to dobry pomysł?

Współczesny tryb życia społeczeństwa powoduje, że jest ono ubogie w wyjazdy. To generuje potrzebę korzystania z usług w miejscu zamieszkania. Inwestorzy hotelowi chcą wyjść naprzeciw oczekiwaniom, budując hotele Spa na obszarach miejskich. Takie rozwiązania pozwalają mieszkańcom miast na regenerację ciała i umysłu w pobliżu miejsca zamieszkania.

Franczyza na hotele Spa w miastach

W Polskich miastach hotele ze spa są budowane głównie przez sieci koncernów typu Day spa, które oferują usługi pielęgnacyjne i relaksacyjne. Specjaliści od inwestycji miejskich zauważyli nowe trendy społeczne, które związane są z koniecznością zadbania o swoje potrzeby pielęgnacyjne. Coraz więcej Polaków zwraca uwagę na swój wygląd, a także związane z tym samopoczucie. Jak pokazują badania socjologiczne, osoba bardziej zadbana, cechuje się większą pewnością siebie w różnych sferach życia. Jak się okazuje, aby zadbać o siebie i zregenerować baterie po całym ciężkim tygodniu pracy nie trzeba analizować wiele ofert, wpisując do przeglądarki: hotele z basenem kotlina kłodzka. Można także skorzystać z lokalnego podwórka, nie tracąc czasu na dojazdy w obie strony. Obiekty spa oferujące różne rytuały w mieście to świetna propozycja dla osób chcących w szybkim czasie poczuć miłe chwile bez dużych nakładów czasu. Wysoki rozwój usług nie tylko hotelarskich, ale także pielęgnacyjnych w miastach jest efektem działań franczyzowych. Budując biznes poprzez franczyzę, dostajemy gotowe narzędzia do budowania biznesu. Ważny jest jednak odpowiedni budżet, o czym więcej piszemy kolejnej części artykułu.

Koszty franczyzy hotelowej Wellness & Spa

Chcąc wybudować hotel oferujący nie tylko nocleg, ale i usługi pielęgnacyjne musimy dysponować wkładem własnym na poziomie 50-250 tys. zł. Takie środki są potrzebne na otwarcie biznesu i trzeba się liczyć z kosztami stałymi kształtującymi się na poziomie 40 tys. zł. W ramach tej kwoty franczyzobiorca otrzymuje stosowną licencję pozwalającą posługiwać się daną marką, szkolenia, a także narzędzia.